How to be a good Interviewer | Animaker Animation



Animaker is a freemium online software that provides a platform for DIY video Animation. The software is cloud-based and was launched in 2014. It allows users to create animated videos using pre-built characters and templates. In 2017, Animaker became the first tool to launch an animated vertical video creator. The name "Animaker" is a portmanteau of "Animation" and the word "Maker".

This time we make a short video using Animaker on how to be a good interviewer. We make this video with a free account on Animaker. So, you can have a glance on what can you expect from Animaker.


---

Animaker adalah perangkat lunak gratis-berbayar online yang menyediakan platform untuk animasi video DIY. Perangkat lunak ini berbasis cloud dan diluncurkan pada tahun 2014. Perangkat ini memungkinkan pengguna untuk membuat video animasi menggunakan karakter dan template yang dibuat sebelumnya. Pada 2017, Animaker menjadi alat pertama yang meluncurkan pembuat video animasi vertikal. Nama "Animaker" adalah portmanteau dari "Animasi" dan kata "Pembuat".

Kali ini kami membuat video pendek dengan Animaker tentang bagaimana menjadi pewawancara. kami membuat video ini dengan akun gratis di Animaker. Jadi, kamu bisa melihat secara sekilas apa yang bisa diharapkan dari Animaker.


Link to the video | link ke video

Team

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Favorite Websites | Collaborative Writing using Google Docs

Reading | Educational Comic with Pixton

Teaching Listening | A Short Podcast